Dyzelino dalelių filtro skirto transporto priemonėms testavimas, naudojant GPS technologiją
Bendrovė Twin-Tec projektuoja ir gamina platų dyzelino dalelių filtrų ir automobilių katalizatorių asortimentą. Dauguma senesnio modelio transporto priemonių neturi dyzelino dalelių filtrų. Dauguma automobilių savininkų yra suinteresuoti įsigyti kietųjų dalelių filtrą, montuojamą į išmetimo sistemą, siekiant apsaugoti aplinką ir sumažinti mokesčius dėl transporto priemonių išmetamų teršalų. |
Filtro įrengimas žymiai sumažintų mokesčius. Vokietijos vyriausybė skatina visus savininkus įsirengti filtrus, tam naudodama finansines paskatas. Todėl kompanija Twin-Tec projektuoja daugybę įvairių prekinių ženklų filtrų, kiekvienas filtras privalo būti išbandytas kelyje, įvairiomis vairavimo sąlygomis, kad būtų galima nustatyti filtro veikimo efektyvumą.
Taikymas / Problema:
Problema yra tai, kad beveik kiekvienu atveju reikia sukurti visiškai naują filtrą kadangi yra didelė išmetimo sistemų įvairovė, skirtingos darbinės temperatūros bei slėgiai. Testinio važiavimo metu yra matuojama filtro temperatūra, slėgis, variklio sukimosi greitis, tuščios eigos laikas, nustatomos automobilio koordinatės ir važiavimo greitis, visi šie parametrai turi būti išmatuoti su dideliu tikslumu, o matavimo rezultatai turi patvirtinti ar filtras atitinka jam keliamus reikalavimus. Norėdama turėti patikimą testinių bandymų duomenų surinkimo sistemą, kompanija Twin-Tec nutarė pasirinkti prietaisą TopMessage, į kurio komplektaciją įėjo GPS daviklis. Ši sistema yra naudojama matavimo duomenų surinkimui ir transporto priemonės buvimo vietos nustatymui.
Pasiūlymas / Sprendimas / Techninė įranga:
Duomenų įrašymui kompanija Twin-Tec naudoja TopMessage duomenų kaupiklį su integruotais ADVT ir DIOT moduliais. Visa sistema yra integruota į nuo aplinkos poveikio apsaugantį lagaminą, davikliai prie lagamino yra prijungti panaudojant specialias jungtis. Fotografijos, esančios žemiau, parodo testavimo sistemą.
Testinio važiavimo metu visi testavimo duomenys yra įrašomi į vidinę duomenų kaupiklio TopMessage atmintį. Variklio sukimosi greitis (rpm) yra įrašomas, panaudojant atskirą greičio matuoklį (DAB500 iš AVL), kuris turi impulsinį išėjimą. Impulsai yra suskaičiuojami ir įrašomi, panaudojant impulsų skaitiklį modulyje DIOT. Įrašytų duomenų vizualizacijai naudojamas specializuotas programinės įrangos paketas ProfiSignal Basic.
Transporto priemonės judėjimo greičiui ir krypčiai nustatyti buvo naudojamas GPS daviklis bei sukurtas specialus draiveris NEMA. Draiverio integracijai į prietaisą TopMessage naudojama RS232 jungtis. Iš GPS gaunama tokia informacija, kaip greitis, kryptis, padėtis, ji įrašoma atskiru COM kanalu ir visi duomenys išsaugomi vidinėje 1 GB TopMessage duomenų kaupiklio atmintyje.
Po testinio važiavimo visi surinkti duomenys analizuojami, naudojant programinę įrangą ProfiSignal. Taip pat galima GPS duomenis konvertuoti į KLM failą, kuris gali būti įkeltas į Google Earth detalesnei analizei, tokių matuotų parametrų, kaip automobilio greitis, filtro temperatūra bei slėgis, buvimo vieta ar variklio apsisukimai.
Santrauka / Privalumai:
Šiuo metu dyzelino dalelių filtrų testavimui Twin-Tec naudoja 5 duomenų surinkimo sistemas. Pagrindiniai privalumai yra:
-
1 GB vidinė atmintis, kurios dėka galima atlikti net keletą tūkstančių kilometrų vykstančius testinius važiavimus.
-
Programą ProfiSignal lenga konfigūruoti, kad galima būtų matyti testinio važiavimo rezultatus "realiu laiku".
-
Duomenys gauti iš GPS daviklio, kompanijai Twin-Tec suteikė papildomos vertingos informacijos apie ryšį tarp automobilio judėjimo greičio, variklio apsisukimų ir dalelių emisijos.
-
Universalus analoginis įėjimas suteikia galimybę lengvai prijungti temperatūros ar slėgio daviklius.
-
Mažas duomenų kaupiklio dydis (200x73x118 mm) labai praktiškas, kai reikia įmontuoti į kompaktišką dėžę.
-
Vidiniai kalkuliacijos ir loginiai kanalai buvo panaudoti duomenų įrašymo funkcijos aktyvavimui, kai pasiektos reikalingos testavimui sąlygos.
Daugiau informacijos rasite: TopMessage >>